Workshop Jutawan Internet (28 Mac 2010)

Friday, March 26, 2010

Hasan,

Suka kami umumkan pada hari Ahad 28hb Mac ini akan dijalankan workshop Jutawan Internet. Workshop Jutawan Internet adalah sesi tertutup dengan jumlah penyertaan setiap sesi adalah kecil untuk memudahkan komunikasi antara anda dan Irfan Khairi dalam mempelajari kaedah sebenar memulakan perniagaan Internet dari rumah.

Ramai yang telah memanfaat daripada workshop ini termasuk suri rumah, dan mereka yang bekerja sepenuh masa dan memulakan perniagaan Internet dari rumah secara sambilan.

Hasan, berita baiknya, untuk sesi kali ini sahaja kami memberi diskaun RM200 daripada harga asal workshop oleh kerana kali ini kami mendapat tawaran/potongan special rate daripada pihak hotel. Oleh itu, suka kami pindahkan potongan tersebut kepada anda dalam bentuk diskaun, iaitu penjimatan bagi anda!

Workshop Jutawan Internet, (Seminar 1 hari + bantuan dan bimbingan 1 tahun)

Cara Memulakan Perniagaan Internet dari Rumah dalam Masa 7 Hari
Oleh: Irfan Khairi
Tarikh: Ahad, 28hb Mac 2010
Waktu: 8.45 pagi - 6.30 petang (makan & minum di sediakan)
Tempat: Hotel Vistana, Kuala Lumpur
Pendaftaran: http://www.rahsiainternet.com/workshop

Namun begitu, diskaun ini hanyalah untuk sesi pada hari Ahad ini sahaja, oleh kerana kami mendapat potongan pada hari tersebut sahaja. Oleh itu, sekiranya anda ingin menghadiri Workshop Jutawan Internet dan ingin merebut diskaun RM200 daripada harga penuh ini, sila lakukan pendaftaran hari ini di http://www.rahsiainternet.com/workshop

Harga penuh: RM980
Harga selepas diskaun: RM780

**Lakukan pembayaran penuh terlebih dahulu, dan kami akan pulangkan jumlah diskaun anda secara tunai pada hari workshop nanti.

-Krew Rahsia Internet

0 comments:

Post a Comment

 
 
 

Payment for books thru PayPal

Nama Produk
Pilihan Serahan

Payment thru Bank Transfer

Nama:
Email Address:
Produk Pesanan dan Jumlah Harga dibayar.
Pilihan Serahan Produk
Bank transfer shj. CIMB : 0106-0000100-20-5
Maybank : 151016003450

Form provided by Freedback.
 
Copyright © 8 | Lan